Interaktivní a zábavné tábory a kroužky pro děti
Tyto Obchodní podmínky upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kdy na jedné straně je společnost Omniveda Group s.r.o., IČO 24287580, se sídlem Horská 2040/3, Nové Město, 128 00 Praha 2, zapsaná v rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. C 193161 jako prodávající (dále jen „prodávající“) a na straně druhé je kupující (dále jen „kupující“ či „zákazník“).
Spotřebitelem se pro účely těchto podmínek rozumí každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná.
Podnikatelem je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považován mj. pro účely ochrany spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.
Prodávající sděluje, že
Veškeré objednávky jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a že s nimi souhlasí. Kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím vzniká v okamžiku zaplacení objednaného zboží zákazníkem.
Prodávající si vyhrazuje právo měnit ceny zboží nabízeného v tomto elektronickém obchodě. Cena zboží závazně objednaného kupujícím se rovná ceně tohoto zboží stanovené prodávajícím v okamžiku vzniku objednávky.
Doručování zboží prodávající zajišťuje prostřednictvím České Pošty a.s., prodávající neručí za zboží během přepravy a nemůže tak zajistit náhradu škody způsobenou špatným zacházením dopravce. Kupující je povinen přijatou zásilku řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů a v případě jakýchkoli závad toto neprodleně ohlásit přepravci samotnému. Převzetím zásilky kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a na pozdější reklamace týkající se přepravy zboží nebude brán zřetel.
Doba dodání objednávky je maximálně 5 pracovních dní od zaplacení objednávky. V případě zásahu vyšší moci prodávající nenese odpovědnost za nedodržení lhůty k doručení.
Pokud si zákazník přeje zrušit objednávku, kontaktuje prodávajícího na info@vedanasbavi.cz. Do emailu uvede: jméno zákazníka, číslo objednávky, datum objednávky. Pokud zboží bylo již odesláno na adresu zákazníka, zákazník se řídí pokyny z odstavce V. – Výměna / vrácení zboží.
V případě, že objednané zboží nevyhovuje představám zákazníka, má zákazník právo bez udání důvodu zboží vyměnit / vrátit v lhůtě do 14 dnů od převzetí zboží, v případě požadavku na vrácení zboží se jedná o odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.
Podmínky jsou následující:
Veškeré případy jsou posuzovány jednotlivě a pečlivě. Zákazník odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
Jakmile bude zboží doručeno prodávajícímu, zkontroluje ho, a pokud nebude nijak opotřebené, provede výměnu nebo vrácení financí. V případě výměny zboží si zákazník vybere jakoukoliv věc z nabídky prodávajícího a případný rozdíl v ceně uhradí (nebo případný přeplatek uhradí prodávající, pokud vyměněná věc bude mít nižší hodnotu).
V případě, že si zákazník přeje vrátit finance, musí v průvodním dopise napsat číslo účtu s žádostí o navrácení financí. Tato žádost musí být podepsaná. Prodávající v takovém případě nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy vrátí příslušné peněžní prostředky. Vrací se pouze hodnota zakoupeného zboží, nikoliv poštovné. Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník.
Odstoupí-li zákazník od smlouvy, prodávající však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu zákazník zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu v souladu s těmito podmínkami odeslal.
Nárok na vrácení zboží zaniká v případě, že kupující nesplnil některou z výše uvedených podmínek.
Záruční lhůta je zákonem stanovena na 2 roky. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní.
Pokud se stane, že je výrobek vadný a reklamace bude vyřízena kladně, bude zákazníkovi zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na náklady prodávajícího.
Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem, dále na výrobky s kratší životní dobou než záruční dobou. Životnost je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. To znamená, že při intenzivním či nesprávném užívání může být životnost textilních a jiných výrobků kratší než záruční doba.
Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník. Zákazník také zodpovídá za reklamované zboží až do doby přijetí vrácené zásilky zpět u nás. Ujistěte se, že použijete bezpečný způsob dopravy zásilky. Zároveň prodávající doporučuje zásilku pojistit.
Před zasláním zpět na níže uvedenou adresu prodávající doporučuje, abyste zkontaktovali prodávajícího! Reklamované zboží musí být prodávajícímu doručeno spolu s písemným, řádně specifikovaným oznámením vad, které musí obsahovat též volbu nároku kupujícího podle zákona, jinak bude reklamace považována za neplatnou.
Adresa pro zasílání reklamací je: Věda nás baví o.p.s., Horská 2040/3, 128 00 Praha 2
Podmínky pro úspěšné vyřízení reklamace:
Omniveda Group s.r.o. respektuje Vaše soukromí. Prodávající zaručuje, že osobní údaje zákazníka jako je jméno, příjmení, emailová adresa apod. jsou důvěrné, nebudou předány ke zpracováním třetí straně a budou zabezpečeny proti přístupu neoprávněných osob.
Osobní údaje zákazníků jsou uchovávány na zabezpečené databázi. Pro úspěšné vyřízení objednávky je nutné poskytnout prodávajícímu jméno kupujícího, adresu dodání, emailovou adresu a telefonní číslo. Objednáním v rámci internetového obchodu dává kupující prodávajícímu souhlas ke zpracování údajů pro vyřízení objednávky, platby, zprostředkování doručení zboží a archivování osobních údajů o kupujícím a jeho nákupech.
Případné spory mezi prodávajícím a zákazníkem lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě zákazník pokud je spotřebitelem, může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce, nebo lze spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určeném portálu. Více informací o mimosoudním řešení sporů zákazník nalezne zde.
PRODÁVAJÍCÍ SI VYHRAZUJE SI PRÁVO NA URČOVÁNÍ TĚCHTO OBCHODNÍCH PODMÍNEK A ZMĚNY OBSAHU BEZ PŘEDEŠLÉHO UPOZORNĚNÍ.
Potřebujete poradit? Napište nám na info@vedanasbavi.cz
Můžeme Vám pomoci?
Nedaří se Vám dokončit přihlášku? Pokud máte problém, neváhejte nás kontaktovat:
Email: info@vedanasbavi.cz