GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ!
Můžete kdykoliv změnit termín nebo 14 dní před zahájením přihlášku stornovat a vrátíme vám plnou částku.
Více v obchodních podmínkách ZDE.
Věda nás baví

Interaktivní a zábavné tábory a kroužky pro děti

Časté dotazy a odpovědi pro tábory

  1. Bude se tábor opravdu konat?

    Věříme, že léto 2021 bude přívětivé a příměstské tábory se za dodržení hygienických opatření konat budou. Průběžně sledujeme veškerá nařízení, která jednotlivá ministerstva vydávají, abychom splnili všechny hygienické standardy a minimalizovali tak riziko  možného  přenosu onemocnění.
    Zde najdete nabídku našich táborů.

  2. Jaká hygienická opatření přijmete, abyste zabránili šíření COVID?
    Aktualizujeme programy táborů a aplikujeme všechna opatření nařízená ministerstvem zdravotnictví a ministerstvem školství (nošení roušek, častější hygiena rukou, dezinfekce, menší skupinky dětí).
  3. Co pro nás současná situace a opatření vlády znamená? Musíme děti speciálně připravovat, balit jim něco navíc?
    Každý účastník musí mít s sebou 2 roušky a sáček na uložení roušek.  Dezinfekce bude zajištěna pořadatelem v učebnách, na WC a při vchodu do budovy. Při venkovních aktivitách ji lektor bude mít neustále u sebe (výlety, venkovní hry).
  4. Potřebujeme speciální potvrzení o bezinfekčnosti?
    Pokud ministerstvo zdravotnictví nebude požadovat jinak, bude stačit potvrzení o bezinfekčnosti, které si stáhnete na našich webových stránkách při registraci dítěte na příměstský tábor a přinesete s sebou první den konání příměstského tábora.
  5. Můžu zaplatit tábor přes svého zaměstnavatele?
    Ano, je možné zaplatit tábor přes Vašeho zaměstnavatele. Můžete využít Benefit Plus anebo platbu na fakturu. V případě fakturace přímo na zaměstnavatele od Vás budeme potřebovat fakturační údaje. Faktura musí být uhrazena na začátku tábora.
  6. Jaké jsou storno podmínky při zrušení tábora (koronavirus)?
    Pokud je tábor zrušen v důsledku vládního opatření kvůli případné koronavirové krizi, vracíme 100 % částky zpět.
    Pokud tábor zruší rodič:
    · při odhlášení méně než 10 pracovních dní před zahájením tábora činí poplatek 50 % z celkové ceny tábora
    · při odhlášení méně než 5 pracovních dní před zahájením tábora činí poplatek 100 % z celkové ceny tábora

    Pokud tábor zruší rodič z důvodu nemoci:
    · V případě, že dítě nebude moci z důvodu nemoci na tábor vůbec nastoupit, bude rodičům na základě prokazatelných skutečností (doložení lékařského potvrzení do 5 dnů od oznámení nepřítomnosti) vrácen účastnický poplatek ve výši 100 %.
    · V případě ukončení tábora v jeho průběhu z důvodu onemocnění, bude vrácena 100% částka za neodchozené dny. Rodič je v tomto případě povinen doložit do 5 dnů lékařské potvrzení.
  7. Kde se dozvíme, co je náplní daného tábora?
    Programy naleznete u jednotlivých druhů táborů na našich webových stránkách. Denní program je připraven dopředu, ale může být změněn dle rozhodnutí hlavního vedoucího tábora (s přihlédnutím k počasí, únavě dětí,…).

  8. Kdy budou zveřejněny termíny?
    Většina termínů a místa konání jsou vypsány v lednu 2021. Ale i přesto v průběhu následujících měsíců ještě můžeme přidat další místa, termíny a druhy táborů

  9. Mohu na tábor přihlásit dítě mladší 6 let?
    Dítě mladší 6 let můžete bez obav přihlásit na tábor “Albíkova letní školka“. Na ostatní tábory je vždy třeba zvážit, zda dítě program tábora zvládne. Tyto případy vždy řešíme individuálně a po předchozí domluvě.

  10. Jsem v náhradnících, kdy se dozvíme, zda jsme se dostali?
    Ihned, jak se uvolní místo na Vámi požadovaném táboře, vás budeme kontaktovat, zda máte ještě o tábor zájem.

  11. Kdy se dozvím, zda byl tábor otevřen?
    Jakmile se naplní minimální kapacita daného tábora, Vás budeme informovat.

  12. Chceme být na táboře s konkrétním kamarádem/kamarádkou. Je to možné?
    Je to samozřejmě možné, ale uveďte tuto skutečnost, prosím, do přihlášky. Pokud si nejste jisti, zda jsou děti přihlášeny na stejném táboře, dejte nám vědět a my to prověříme.

  13. Mohou moje děti být spolu ve skupině?
    Ano, je možné být ve skupině se sourozencem či kamarádem.  Tento požadavek uveďte prosím do přihlášky.

  14. Jaké bude jídlo?
    Jídlo bude určitě vyvážené odpovídající věku dětí. Přesný jídelníček ale nejsme schopni takhle dopředu sdělit.

  15. Máme dietu – vlastní strava.
    Pokud má vaše dítě speciální dietu, je možné objednat tábor bez stravy. Dítě si může na tábor jídlo nosit, jen není v našich možnostech vždy zajistit ohřev jídla.

  16. Máme dietu, jak to řešit?
    Pokud má dítě např. jen “intoleranci“ na lepek, jsme schopni zajistit náhradní stravu. Toto ale nejsme schopni zajistit při celiakii, jelikož nedokážeme zaručit, že jídlo nepřišlo při přípravě do kontaktu s lepkem

  17. Exkurze - kam budou a proč?
    Jednotlivé exkurze se mohou na táborech lišit, protože tematicky souvisí s programem tábora. Např. na táboře Vesmír děti navštíví hvězdárnu. Přesný program exkurzí se dozvíte z programu u vedoucího tábora.

  18. Můžeme dítě přivádět dříve/vyzvedávat později?
    Pokud potřebujete dítě přivést na tábor nebo vyzvednout z tábora v jiné době než určené dle programu, je třeba se individuálně domluvit s lektorem.

  19. Jsou součástí Albíkova zábavného příměšťáku také vědecké pokusy?
    Součástí tohoto tábora nejsou vědecké pokusy, děti se ale mohou těšit na jeden den exkurze navíc, spoustu her a venkovních aktivit.

  20. Můžete mi poslat kontakty na lektory?
    Kontakt na lektora dostanete v pokynech na tábor cca 1 týden před zahájením turnusu.

 

OCHRANA ZDRAVÍ A PROVOZ STŘEDISEK VOLNÉHO ČASU

Vážení rodiče, níže naleznete pravidla pro pořádání příměstských táborů, která budou platit minimálně do konce června 2020. Situaci neustále sledujeme a při jakékoliv změně vás budeme informovat. 

Vstup do budovy

  • Vstup do budovy je umožněn pouze účastníkům
  • Všichni účastníci i zaměstnanci nosí ve společných prostorách roušky
  • Každý účastník bude mít s sebou sáček na uložení roušky
  • Účastníci jsou povinni dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich opakované nedodržování, je důvodem k nevpuštění do objektu (popřípadě k vyřazení účastníka)

V budově

  • Při přesunech budeme dbát na dodržení odstupů 2 metry vždy, když je to možné (nejméně 1,5 metru)
  • Toalety budou vybaveny mýdlem v dávkovači, nádobou na dezinfekci a jejím dávkovačem a jednorázovými papírovými ručníky pro bezpečné osušení rukou
  • Úklid a dezinfekce toalet bude probíhat minimálně jednou denně
  • Dezinfekční prostředky na ruce budou k dispozici i v místnostech
  • Prostory budou pravidelně větrány

Učebna

  • Neprodleně po přezutí musí každý použít dezinfekci na ruce
  • Maximální počet účastníků ve skupině je 15
  • V průběhu aktivit nemusí účastníci ani pedagogičtí pracovníci nosit roušku, pokud je zachován rozestup 2 metry (nejméně 1,5 metru)
  • Pokud dochází k bližšímu kontaktu, musí se roušky nosit i v místnosti
  • Prostory budou pravidelně větrány
  • Pravidelně budeme provádět dezinfekci užívaných předmětů a povrchů
  • Všechny místnosti budou každý den vydezinfikovány

Potřebujete poradit? Napište nám na info@vedanasbavi.cz

K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme na tomto webu soubory cookie. Procházením těchto stránek souhlasíte s použitím cookies. Více informací zde.
cancel
helpline kroužky

Můžeme Vám pomoci?

Nedaří se Vám dokončit přihlášku? Pokud máte problém, neváhejte nás kontaktovat:

Email: info@vedanasbavi.cz